top of page

Якби Керрі Бредшоу була SMMником

  • Фото автора: Yulia Trytetska
    Yulia Trytetska
  • 16 жовт.
  • Читати 2 хв

У 2000-х я дивилась на героїню "Секс і Місто", як на людину у якої найкраща у світі робота. Сидиш собі у своїй затишній квартирці з цигаркою Мальборо Голд, за вікном красивезний НЙ. І пишеш авторську колонку про те, що знаєш найкраще.

Ще й гроші за це платять, ого.


Тільки був один момент, який нам не показали. Навіть два:


  1. Чому у Керрі не було ніколи правок?

  2. Як головний редактор пропускав її статтю без розуміння теми? Адже ми бачили, що статті вона писала протягом того, як проживала події, і часто навіть не знала як завершиться стаття.


А що, якщо наші уявлення про творчі професії, де є автор, творець контенту - були викривлені такими прикладами?


Будуючи кар'єру в комерційній креативній сфері, ти сидітимеш в оупенспейсі, або в шумній кав'ярні 3-ї хвилі, скоріш за все ти будеш на черговому Гугл-міті, віддаючи більше часу на пояснення "чому ти так зробив" ніж на саму роботу.


І ні, не подумай, що це звучить якось депресивно, або що ще гірше фрустраційно.

Це історія про те, як романтизовані очікування стикаються з реальністю.


В реальності завжди існує клієнт/замовник. І йому може щось не подобатись. Частіше за все йому буде щось не подобатись, або будуть знаходитись дрібні деталі, які захочеться поправити. І це нормально. Просто цього не показують в фільмах.

Зараз одним із важливих софтскілів будь якого представника креативної сфери є вміння обгрунтувати, дійти компромісу, котрим будуть задоволені дві сторони.

Але що робити, якщо твоя ідея нууу не зовсім твоя? А ранішезгаданого АІ.

Як захистити ідею, до якої ти не дійшов сам? Питання риторичне.


Незважаючи на риторичність запитання, я все ж дам пораду:


  • як сильно б це не економило твій час, не шукай готового рішення зі штучним інтелектом. Використовуй його для дослідження, аналізу, потім отриману інформацію заганяй у фреймворки для пошуку рішень. Спробуй для цього старий добрий JTBD або GWTB.


Зараз ми проживаємо еру, у якій попит на унікальність та автентичність ідей зростає, як і на тексти написані без редактури чатів. Що не скажеш про дизайн.

Так історично склалось, що він коштував завжди дорожче за копірайтинг, і якщо з другим ще можна напрягтись і доплатити за крафтовість, то з першим спокуса зекономити настільки велика, що готовий примиритись з Міджорней , Сорою, Джеміні і екперементувати.


Інколи я думаю, а що якби Керрі потрапила у свої ранні 30-ть у 2025 рік і познайомилась із чатом ГПТ , то вже точно б ніколи не кинула палити.


Не подумайте, що через те, що їй би це сподобалось. Навряд. Скоріш за все, її пригоди перестали б бути в потребі, адже все що потрібно можна запитати в свого улестливого найкращого друга АІ.


Мораль проста:

щоб створити щось автентичне та унікальне потрібно шукати інформацію в різних джерелах (як онлайн, так і офлайн), і не делегувати висновки нікому, робити цю найскладнішу роботу у світі самому. А щоб було приємніше це робити, поставте стіл навпроти вікна і купіть собі красиве крісло. Мальборо Голд не рекомендую.


Дякую, що дочитали, це все.



bottom of page